Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su "Dolomitas" slapukų politika. Daugiau informacijos

22
gruodžio
2017

„Dolomitas“ atnaujina savo prekinį ženklą

Dolomito ir granito produkcijos gamintoja AB "Dolomitas" pristato naują prekės ženklą, logotipą ir tinklalapį.

Nors nuo kompanijos įsikūrimo 1964-aisiais "Dolomito" verslo esmė - kasti ir parduoti dolomito produktus - nesikeitė, pastaraisiais metais įvyko milžiniški pokyčiai verslo aplinkoje. Nuolat didėja reikalavimai kokybei, aplinkai, saugumui, keičiasi rinkos, klientų procesai ir poreikiai, darbuotojų bei partnerių lūkesčiai, bręsta visuomenė.

Į visa tai reaguoja ir AB "Dolomitas", pastaruoju metu aktyviai investuojantis į procesų modernizavimą, aplinkosaugą, naujų produktų kūrimą, naujas paslaugas ir naujų rinkų tyrinėjimą.

Dėl šių priežasčių AB "Dolomitas" atnaujina ir savo prekės ženklą jį pritaikydamas modernesnei verslo aplinkai ir juo iliustruodamas kompanijos proveržį.

Naujajame "Dolomito" logotipe atpažinsite keturis vienas kitą apgaubiančius ir papildančius sluoksnius. Jie simbolizuoja kertines "Dolomito" verslo dalis:

  • Dolomito žaliavas, kuriomis aprūpinami klientai;
  • Gamtą, su kurios turtais dirbame ir kurią tausojame;
  • Klientus, dėl kurių dirbame;
  • Darbuotojus. Tai kertinis "Dolomito" verslo sluoksnis: būtent jie kuria produktus, šlifuoja procesus ir bendrauja.

Naujasis "Dolomito" logotipas rodo spalvas ir dinamiką, kuriančią pagrindą kompanijos proveržiui ir klientų augimui.

"Savo veikla ir produkcija suteikiame galimybę mūsų klientams augti, judėti į priekį, plėsti verslus ir galimybes. O kartu su jais augame, keičiamės, modernėjame ir mes patys. Visa tai siekėme atspindėti ir naujuoju savo identitetu", - komentuoja Gediminas Skvernys, "Dolomito" generalinis direktorius.

AB "Dolomitas" prekės ženklo atnaujino, logotipo kūrimo ir tinklalapio programavimo darbus įgyvendino specializuota B2B rinkodaros kompanija UAB "We Are Marketing".